منو
سبد خرید
کارخانه صنعتی الوند لیفت

تولید کننده کابین آسانسور

طراحی و تولید کابین آسانسور با استفاده از تلفیق هنر ، تکنولوژی و ایمنی بالا همچنین بر اساس نوع کاربری (آسانسور نفربر، صنعتی، خودروبر و بیمارستانی)

76219274 - 021

تماس با کارخانه در تهران

1085125 0939

کارشناس فروش

 
 
 
 
image
image
40+

تنوع در طرح و
نوع محصولات

درباره ما

گروه صنعتی الوند لیفت

تولیدکننده کابین آسانسور مسکونی، تجاری، ماشین‌بر، صنعتی و بیماربر با تزئینات متنوع و لوکس

گروه صنعتی الوند لیفت (سهامی خاص به شماره پروانه 291515) کارخانه‌ای مجهز، با تکنولوژی مدرن در زمینه تولید کابین آسانسور در تهران با تنوع بالا فعالیت دارد. این مجموعه صنعتی با استفاده از دستگاه‌های مدرن برش لیزری، قطعات فولادی را برش زده و لبه‌های آن با جدید ترین دستگاههای CNC خم می‌کند. بجز موارد مذکور، استفاده از رنگهای متنوع الکترواستاتیک علاوه بر کیفیت بالا به زیباتر شدن کابین آسانسور نیز می‌افزاید.

پیشنهاد ما به شما خریداران محترم این است که پیش از خرید کابین آسانسور، برای مشاوره با دپارتمان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

  • imgکابین آسانسور مسکونی، تجاری (نفربر)
  • imgکابین آسانسور خودروبر
  • imgکابین آسانسور بیمارستانی
  • imgکابین آسانسور صنعتی
  • imgدرب لولایی آسانسور
  • imgدرب آسانسور اتوماتیک
  • imgدرب آسانسور نیمه اتوماتیک
افتخارات و مجوزها

سعید زینتی

مدیرعامل گروه صنعتی الوند لیفت

 
img img img
img
19

سال تجربه در
صنعت آسانسور

جدیدترین محصولات گروه صنعتی الوند لیفت

آخرین تولیدات گروه صنعتی الوند لیفت در حوزه تولید کابین آسانسور و درب
تولید کننده: الوند لیفت مدل: AL 08
سفارش و خرید کابین مسکونی تجاری AL 08 الوند لیفتکابین مسکونی تجاری AL 08 الوند لیفت با ظرفیت 6 نفر و تنوع رنگی زیبا برای اماکن مسکوتی و تجاری نظیر..
160,000,000 تومان
تولید کننده: الوند لیفت مدل: AL 020
خرید و قیمت کابین الوند مدل AL 020کابین الوند مدل AL 020 یکی از مدرنترین محصولات الوند لیفت می‌باشد. این مدل کابین آسانسور بسیار زیبا و جذاب بوده ..
160,000,000 تومان

کارخانه تولید کابین آسانسور و انواع درب در تهران

از آنجا که ظاهر و زیبایی هر آسانسور منوط به طراحی داخلی کابین آسانسور است، مجموعه الوند لیفت طیف گسترده‌ای از این محصولات را با بکارگیری از ذوق و سلیقه متخصصین این حوزه، در طرح و رنگ‌بندی زیبا تولید کرده است.

تزئینات داخلی کابین از جمله دستگیره، آینه، نورپردازی، کف و سقف آسانسور و ... دارای اهمیت بسزایی در زیبایی تولید کابین آسانسور دارد. ما مفتخریم که با احترام به سلایق مشتریان خود، این امکان را برای آنها فراهم آوریم تا حتی بصورت غیر حضوری برحسب سلیقه خود مواردی نظیر: رنگ، طرح دیزاین، کفپوش و ... را انتخاب نموده همچنین سفارش خود را از طریق سایت و هم حضوری در تهران سفارش دهند. ما بعنوان یک شرکت متعهد برای حفظ ایمنی در حوزه تولید کابین آسانسور همچنین تولید درب آسانسور ، برای بهبود کارایی خود هر روز به دنبال چالش‌های جدید هستیم لذا هدفمان این است که با دستیابی به استانداردهای بالاتر کیفیت محصولات خود را افزایش دهیم.

  • ذوق و سلیقه طراحی همراه با دانش به‌روز برای ایجاد فضای داخلی کابین آسانسور، تا حد امکان هماهنگ با معماری و کاربری ساختمان.
  • با رویکردی دانش محور، متشکل از گروهی از مهندسان مکانیک و آسانسور، با همکاری مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی معتبر
  • فروش کابین آسانسور محدود در تهران نبوده و امکان ارائه خدمات به کلیه استانها فراهم است.