آشنایی با درب لولایی قاب شیشه ای بزرگ روکش استیل آسانسور

نوعی درب لولایی آسانسور ساخته شده از شیشه با روکش استیل است که در بعضی ساختمانها یا مجتمع‌ها جهت زیباسازی همچنین مدرنیته کردن فضای ساختمان از آن استفاده می‌شود. استفاده از روکش استیل برای این نوع درب های لولایی شیشه ای آسانسور موجب افزایش استحکام، پایداری، مقاومت در برابر ضربه، خراش، تغییرات دمایی همچنین زیبایی و جذابیت ظاهری به دکوراسیون ساختمان می‌دهد. جنس این نوع روکش استیل ضد زنگ است تا در برابر زنگ زدگی همچنین آلودگی های دیگر مقاومت داشته باشد. درب لولایی شیشه ای به دلیل استفاده از استیل غیر قابل اشتعال است اما بایستی به نوع شیشه نیز توجه شود تا آن نیز از نوع غیر قابل اشتعال، نشکن یا حتی دارای مقاومت بالا در برابر آتش باشد تا مقاومت درب آسانسور را دو چندان نماید.

مزایای درب لولایی قاب شیشه ای بزرگ روکش استیل آسانسور:

  • زیبایی ظاهری
  • مقاومت همچنین استحکام فیزیکی
  • نورپذیری و تراپارنتی
  • سهولت در نگهداری یا تمیزکاری
  • ایمنی بالا

انواع درب لولایی شیشه ای روکش استیل آسانسور در فروشگاه الوند لیفت:

  1. درب طبقه آسانسور با قاب شیشه ای سایز 50*150 مدل AL-133:
    این مدل درب آسانسور AL-133 دارای قاب شیشه ای نشکن سکوریت با ابعاد 50*150 سانتیمتری، قاب آلومینیوم نقره با رنگ الکترواستاتیک همچنین دستگیره استیل با ظاهری بسیار زیبا و طراحی مدرن می‌باشد که با توجه به قیمت مناسب و ظاهر زیبای آن طرفداران بیشماری دارد. این نوع درب آسانسور شیشه ای دارای رنگهای طوسی، نسکافه ای، سفید صدفی، مسی چکشی و... است.

  2. درب لولایی آسانسور مدل AL-135 الوند لیفت با روکش استیل خش دار طلایی:
    نوعی درب لولایی آسانسور مدل AL-135 در الوند لیفت است که دارای روکش استیل خش دار طلایی است با ابعاد 2 متر ارتفاع، 150* 50 سانتی متر همچنین عرض 70، 80 و 90 سانتیمتری می‌باشد. دستگیره طلایی که در این نوع درب لولایی تعبیه شده زیبایی آن را دوچندان کرده است. مهمترین ویژگی این درب لولایی روکش استیل جهت باز شدن آن است بدین صورت که می‌توان راست باز شو یا چپ باز شو بودن آن را سفارش دهید. درب آسانسور لولایی روکش استیل دارای رنگهای متنوع اعم از طوسی، نسکافه ای، زرشکی مشکی، سفید صدفی، مشکی چرمی و... می‌باشد.
     
  3. درب لولایی شیشه ای روکش استیل خش دار نقره‌ای مدل AL-134:
    یکی از پرطرفدارترین نوع محصولات الوند لیفت این درب لولایی روکش استیل مدل AL-134 با ارتفاع 2 متر، ابعاد 150* 50 همچنین عرض70، 80، 90 سانتیمتری، ضخامت ورق چهارچوب 2 میلیمتر دارای شیشه سکوریت مشکی و دستگیره استیل نقره‌ای می‌باشد. همانند مدل قبلی درب آسانسور روکش استیل شیشه ای این نوع نیز جهت باز شو بودن آن را می‌توان به دلخواه سفارش داد.

جهت خرید محصولات الوند لیفت یا اطلاعات بیشتر در مورد کابین، درب آسانسور یا دیگر تجهیزات آسانسور موجود در این فروشگاه با واحد بازرگانی ما تماس حاصل نمایید.